یکی‌ از تکنیک‌هایی‌ که کمک به پاکسازی ذهن ما می‌کند تکنیک هواوپونوپونو است،


 در ۴ قدم خیلی‌ ساده میتوانید این تکنیک را پیاده کنید:


 ۱- من متاسفم😔

 ۲- من را ببخش و من می‌بخشم 💞

۳- سپاسگزار و قدر دان هستم🙏

 ۴- دوستت دارم❤️


در تک تک این مراحل باید با صدای بلند اقرار کنیم

به ترتیبی که خودمان صدای خودمان را واضح بشنویم و کلمات را احساس کنیم.


یک بار گفتن کافی‌ نیست، باید تکرار کنیم... برای مرحله اول(من متاسفم) مسئولیت هر کاری که کرده ام و به جسم یا روحم آسیب رسانده را می‌پذیریم... مثال :


من مسئول اعتیاد به سیگار خودم هستم و حقیقتا پشیمانم از اینکه چیزی در ضمیر آگاه یا ناخودآگاه من باعث اعتیاد من شده

یا

من مسئول چاقی خودم هستم و ....،

یا هر مشکل جسمی‌ و روحی‌ که خودمان می‌دانیم و از آن احساس رضایت نداریم.


در مرحله بخشش دائم تکرار کنید، اسم ببرید، علتی که بوده و ناراحت شده بودید مهم نیست چند بار، چه کسی‌... بلند اعلام کنید که میبخشید.

 

میتوانید در ذهن خود با شخص صحبت کنید؛ حتی با بدنتان؛ طلب بخشش کنید که مراقب بدنتان نبوده اید. 


در مرحله قدردانی‌ از هر کس و هر چیزی تشکر کنید.


از خدا، کائنات، خانواده، بدن، قلب، مغز، دستگاه گوارش، تنفس، خواهر، برادر، مادر، گلها ، گیاهان، خورشید، زمین، همسایه..... در مرحله آخر دوستت دارم را به هر کسی‌ و هر چیزی بگویید.


به هوایی که استشمام می‌کنید، به غذایی که میخورید، به اطرافیان، به طبیعت، به بدن مان، به خودمان در آینه....️

اینها را تمرین کنیم و به خانواده هم بیاموزیم.


تشکر، قدردانی‌ و دوستت دارم را از وجودمان دور نکنیم


وقتی‌ آنها را به زبان می‌‌آورید آن را احساس کنید فقط زبانی‌ نباشد

این احساس به شما شعف و نشاط میدهد.


I'm sorry : متاسفم

Please forgive me : من را ببخش

I love you : دوستت دارم

Thank you :سپاسگزارم


دنیا تو با این راز بزرگ قرن تغییر بده

به هر آنچه میخواهی میرسی

هر آنچه میخواهی در درون توست و سپاسگزاری و گفتن متاسفم حتی اگه او مقصر باشد


برای ارتباط گرم ،

برای جذب ،برای بازگشت پول.....