کلی مطلب باحال و علمی میتونی اینجا پیدا کنی

۶۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

اون موقعه ها همه چی خوب بود

زمان ما.....

دخترا مانتو اپل دار میپوشیدن....
سیبیلاشونم از مردا پُرپشت تر بود!
آخه اون موقع ها اپیلاسیون برای یه قشر خاص بود!!
رو در و دیوار هم فقط شعار میدیدی؛
مثه الان نبود که اینهمه تبلیغ بکنند واسه دفع موهای زائد!!
اینهمه ملکه هم تو خیابون پرسه نمیزد!!!
پسرامونم که همش ولو بودن توو خیابون
با چهار تا آجر دروازه میساختنو یه توپ پلاستیکی دولایه میکردنو گل کوچیک میزدن...
اون زمان تیله بازی و هفت سنگ جزء
محبوب ترین بازیا بود...
اما حالا ایکس باکس و پلی استیشن
جاشونو گرفتن!
تفریحامونم توو لاله زار خلاصه میشد.
صف های کیلومتری واسه دیدن فیلم؛
خدا خدا میکردیم که

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بلوغ هایی برای ازدواج


بلوغ هایی برای ازدواج

#ازدواج
 شرط جدا شدن از خانواده، فقط این نیست که با ازدواج فضای فیزیکی و خانه تان را از پدر و مادر جدا کنید، حتی در آن صورت هم ممکن است شما هنوز وابسته به خانواده باشید. در واقع کسی که تصمیم به ازدواج دارد باید به یک حداقل هایی در زندگی دست یافته باشد که به آنها بلوغ های ازدواج می گویند.

 این بلوغ ها به طور خلاصه عبارتند از:

⭕️بلوغ جنسی:
 بلوغ جنسی هم از جهت فیزیولوژیک مطرح است که تابع سن بوده و رسیدگی به توانمندی های جنسی و تولید مثل را شامل می شود، هم روانی است. یعنی شناختن نیازهای نیازهای جنسی و دانستن سلیقه خود.

⭕️بلوغ شخصیتی:
 مباحث مربوط به شخصیت سالمتر مثل خود کم بینی یا خود شیفتگی، بحث استقلال شخصیتی فرد، آیا از خودش تفکر دارد و... در این بخش قرار می گیرد.

⭕️بلوغ عاطفی:
شناخت هیجان های خود و دیگران. یعنی فرد بخش

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

☘️یکی از خطرناک ترین جمله دنیا:

☘️یکی از خطرناک ترین جمله دنیا:

من همینم که هستم!😳

🎈چرا فکر می کنیم در جایی که قرار داریم، بهترین جای دنیاست یا آن چه داریم، کافی ست و دیگر نیازی به تلاش بیشتر نداریم یا آن چه که می دانیم، می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند.
🔺یک اصل مهم در پیشرفت و توسعه می گوید: «هر زمانی که برچسب بهترین یا کافی ست را بر خود بزنیم، همان لحظه سیر نزولی نمودار رشد ما آغاز می شود.»
🔺مفهوم این اصل به هیچ وجه طمع کاری و قانع نبودن و زیاده خواهی نیست، بلکه زیاد خواستن است.
🔺زیاد از درگاه باری تعالی تقاضا کردن است. از دریای بیکران پروردگار خواستن برای استفاده درست، رشد، تکامل و فرار از نیازمندی و فقر.
🎈پس لازم است هنوز هم اصولی را جهت تغییر تمرین کنیم.
🎈 مهم ترین رقیب ما فقط خودمان هستیم.
🎈ذره ذره تغییر کنیم.
🔺غرور، لجاجت و تعصب مانع تغییرند.
⭕️روش های تکراری فقط نتایج تکراری را در پی خواهند داشت.. .

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تغییرات رفتاری زن👩🏻 و مرد👨🏻 بعد از رابطه جنسی

تغییرات رفتاری زن👩🏻 و مرد👨🏻 بعد از رابطه جنسی

یکی از مشکلات عمده بین زوجها تغییر رفتار آنها و سردی آنها پس از رابطه جنسی میباشد ، معمولا این برداشتها به علت عدم شناخت جنس مخالف حاصل می شود.

⭕️تغییرات مردان پس از انزال و مقاربت

معمولا آقایان بعد از رابطه جنسی  احساس خواب آلودگی و کوفتگی دارند ، این حالت کاملا طبیعی است. چرا که بعد از رابطه جنسی هورمون دوپامین ترشح شده که حالت آرامش بخشی ایجاد میکند خیلی از آقایان بعد از مقاربت برای دقایق یا حتی ساعاتی و شاید بسته به سن و سال حتی روزهایی تحریک نمی شوند ( دوران تحریک نا پذیری ) و نعوظ مجدد در آنها اتفاق نمی  افتد که این فرایند هم کاملا طبیعی است و نشانه بیماری یا اختلال جنسی  نیست. معمولا اگر بعد از رابطه جنسی با آقایان  حرفهای عاشقانه بزنید آنها فقط تائید میکنند ، آقایان ممکن است موقتا بعد از مقاربت از نظر احساسی کمی سرد به نظر برسند که همانطور که گفته شد این حالت موقتی است و نشانه عدم رضایت نمیباشد.
آقایان انتظارد ارند بعد از رابطه جنسی کمی فکر کنند و معمولا هم فکرشان بازتر می شود . تمرکز فکری آقایان بعد از مقاربت و انزال ارتقاء میابد.

⭕️تغییرات خانم ها پس از ارگاسم و مقاربت

بی حال شدن نه به اندازه آقایان اما تا حدی که نیاز دارند در بستر بمانند طبیعی است . زنان بعد از رابطه جنسی نیاز به

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سه مادۀ خوراکی محرک قوۀ جنسی :

سه مادۀ خوراکی محرک قوۀ جنسی  :

👈 شکلات تلخ، زنانی که حداقل یک بار در روز از شکلات های تلخ با حداقل 70% کاکائو  استفاده می کنند،انرژی جنسی بالاتری نسبت به بقیۀ زنان دارند.

👈 انار، میدانیم که انار حاوی مقدار بسیار بالای آنتی اکسیدان است.این ماده به گردش جریان خون کمک می کند و به این ترتیب خون رسانی را به اندام های تناسلی آسانتر می کند.

در حقیقت اگر شما نصف یک انار را قبل از رفتن به رختخواب میل کنید انگار نوعی ویاگرای طبیعی مصرف کرده اید.

👈 جوز کاج، که حاوی زینک است .این ماده به تولید تستوسترون که هورمون جنسی است، کمک می کند و خوردن مشتی از این جوز روزانه به بالا رفتن انرژی جنسی کمک می کند.
یکی دیگر از دلایلی که

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

لجبازی هایی از جنس پشت ویترینی


📮
حتما شما هم براتون اتفاق افتاده که پشت یه ویترینِ لباس‌فروشی، یه وقت‌هایی بایستید و خیره بشید به یه لباس خوشگل و خوش‌رنگ که دوست دارید بخرید و بپوشیدش!...اونقدر چشماتون رو میگیره که حاضرید (اگه پول داشته باشید) اون رو به هر قیمتی شده بخرید!
اما خب خودتون هم می دونید که تموم این جذابیت ها کافی نیست! مهم‌تر از همه اینه که اون لباس، به سایزتون بخوره! بهتون بیاد! به رنگ پوستتون، به استیل بدنی‌تون یا به هر چیزِ دیگه‌ای که میتونه مهم باشه!
اگه به سایزتون نباشه طبیعیه که نمی‌خریدش! ...اگه بهتون نیاد عاقلانه است که نپوشیدش! ...اگه توش راحت نیستید غیر منطقیه پوشیدنش!
...غیر منطقیه! ولی با این حال ممکنه با خودتون لج کنید یا جذابیت لباس اونقدر گیج‌تون بکنه که اهمیت ندید به این چیزها و فقط به این فکر کنید که بخریدش! اونوقت مجبورید دوسه‌روزی بپوشیدش تا از اون داغیِ هیجانش خارج بشید و بعد هم بی‌خیالش بشید و بندازیدش گوشه‌ی کمد یا بدید یکی دیگه بپوشه! ...یا شاید هم نه! لجاجتون بیشتر از این حرفا باشه! ممکنه با کلی عذاب و سختی تا مدت‌ها اون رو بپوشید!
امان از این لجاجت‌ها!
نه واسه این موضوعات سطحی و کم‌ارزش زندگی! واسه مهم‌تر از اینا! واسه لجاجت‌های بچه‌گانه‌ای که یه وقت‌هایی برای داشتن یه آدم‌هایی تو زندگی‌مون داریم! یه آدم‌هایی که ممکنه خوب باشن، جذاب باشن، دلچسب باشن اما به سایزمون نخورن! بهمون نیان! باهامون نیان!
امان از این لجاجت‌ها!
کاش قبول کنیم یه سری چیزها، یه سری آدم‌ها، فقط از پشت ویترین برای ما قشنگن! تو تن مانکن میان، به ما نمیان!

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

‌#ارگاسم_در_زنان

‌#ارگاسم_در_زنان
ارگاسم در زنان از فرایند پیچیده تری نسبت به مردان پیروی می‌کند، به همین دلیل زمان بیشتری می‌برد تا یک زن به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسد (به طور میانگین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه). ارگاسم در زنان طی یک روند اوج گیری و یک روند تخلیه دارد، به طوری که زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی‌توان مشخص کرد و ممکن است زمان آن تا یک دقیقه طول بکشد. درحالی که نشانه ارگاسم مردان انزال و خروج منی است.
در بیشتر زنان حساس‌ترین عضو به
ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

عاشق ترینا حسودترینن

عاشق ترینا حسودترینن
تازه که باهم آشنا شده بودیم، یه بار وسطِ حرفام از دهنم دررفت که وای من عاشق صدای فلان خواننده‌م تیپ و قیافشم عالیه بنظرم!
یه جوری که میتونستم بفهمم قیافش الان چجوریه و چه بد ماسیده لبخندش گفت حالا همچین مالی‌ام نیس طرف... من که ازش خوشم نمیاد!
اولین بار که قرار گذاشتیم توی یه کافه همو ببینیم بهترین لباسمو پوشیدم و بهترین عطرمو زدم و با لاک و رژ قرمز سعی کردم دلبرترین بشم براش! بعد تو کافه تا اومدم قهوه‌مو مزه کنم یه اخمی کرد و صداشو تغییر داد و مِن و مِن کرد و گفت دفه دیگه این لاک و رژو نزن! بعد سیگارشو روشن کرد و چیزی نگفت! ولی من یهو یخ کردم و قهوه‌مو گذاشتم رو میز و بیخودی توش شکر ریختم و هی الکی همش زدم و بدون اینکه نگاش کنم زیر لب ولی یه جور که بشنوه گفتم مثلن برا تو خودمو خوشگل کردما! که سرشو اورد جلوتر دود سیگارشو داد تو صورتم و گفت آخه اینجا من فقط نیستم که میتونم تماشات کنم که! نامحرمم زیاده! یهو گُر گرفتم ولی باز تو دلم گفتم چه اراجیفی میگه‌ها! حالا انگار ده ساله زنِ عقدی‌شم! پسره خل!
مدت‌ها گذشت و

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

گاهی وقتا


گاهی وقتا وسط غذا خوردن خسته میشم و ول میکنم میرم.
گاهی وسط کلاس درس عمومی خسته میشم و بدون اجازه ول میکنم میرم. گاهی از دوست داشتن نسرین خسته میشم ولی نمیتونم ولش کنم و برم. به جز دوست داشتن نسرین در سایر موارد سعی میکنم از هر جایی خسته شدم ول کنم برم.
نسرین رو بخاطر خنگیش دوست دارم. یه بار بهش گفتم بیا قربون هم بریم، گفت: باشه ولی یه جور بریم که هشت هشت و نیم خونه باشیم. بابام دعوام میکنه.
از آرایش کردن زنا بدم میاد، بخاطر همین یه پنکک قلابی برای نسرین خریدم گفتم اصل فرانسه س. فرداش صورتش پر از جوشای ریز شد ولی بازم دوسش داشتم. از لاک قرمز خوشم میاد. اما نسرین هیچوقت لاک نمیزنه. میگه نماز میخونم گناه داره. باشگاه نمیرم، چون میخوام هروقت نسرین سرشو روی شکمم میذاره جاش نرم باشه.
اوایل عاشق موهای لَخت و بلند بودم. دوس داشتم وقتی از همه کلافم، بشینم یه گوشه ی دنج، موهای نسرینو ببافم. اما بعد از اولین جلسه شیمی درمانی نسرین توی اینترنت سرچ کردم «چگونه کچل هارا دوست داشته باشیم؟» و هرچی مقاله بود رو خوندم. و فهمیدم خوبیش اینه پسفردا که عروسی کنیم توی شوید باقالاهای نسرین اون چیزایی که لای برنجاس حتما شیویده نه موهای نسرین.
دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوترم، اما هنوز از نخ کردن سوزن چرخ خیاطی مامان احساس قدرت میکنم. اسمم محمدرضاس ولی نسرین صدام میکنه محمدم. آرزو میکردم کاش از اول اسمم «محمدم» بود.

۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

چیزی شبیه فاجعه

📝

توی مترو نشسته بودم و به حراج رژلب‌های مخملی نگاه می‌کردم که آن سه زن جوان وارد شدند. دست‌شان چند پاکت آب‌ میوه و یکسری خوراکی بود، انگار که بخواهند بروند عیادت کسی.
زن‌های دیگر توی قطار رژهای مخملی را روی دستشان تست می‌کردند و در مورد گرانی لبنیات حرف می‌زدند و جزوه‌هایشان را تند تند مرور می‌کردند که یکدفعه تلفن یکی از آن سه زن جوان زنگ زد. تلفنش را جواب داد و یکدفعه گفت: «چی؟ مامان؟ » و بعد پقی بغضش ترکید و قبل از اینکه بکوبد توی صورتش از حال رفت. آن دو نفری که همراهش بودند به جای او چند بار کوبیدند توی صورتشان و بلند بلند گریه کردند. یکدفعه مترو تبدیل به مسجد شد.
رژهای مخملی از یاد رفت، گرانی لبنیات و درس‌های خوانده نشده هم از یاد رفت. مادرشان مرده بود و تمام زن‌های توی قطار داشتند برای مادری که نمی‌شناختند گریه می‌کردند. جوان‌ها، پیرها، چادری‌ها و سارافون گل‌گلی‌ها، حتی دستفروش‌ها هم گریه می‌کردند. من هم گریه می‌کردم. گریه داشت که بنشینی و ببینی فاصله زنگ خوردن تلفن یک زن جوان تا به گریه افتادن زن‌های دیگر به چند ثانیه هم نکشیده و این یعنی فاجعه. یعنی زن‌های این شهر آنقدر توی دل‌ها و پشت پلک‌هایشان غم دارند که می‌توانند در کمتر از پنج ثانیه یک قطار را با اشک هایشان غرق کنند...

 #نیلوفر_نیک_بنیاد

۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

چه خوبه اگه

☘️☘️☘️

چه خوبه وقتی حالمون خوبه به فکر خوب کردنِ حالِ بقیه هم باشیم

چه خوبه وارد جایی میشیم با انرژی سلام کنیم

چه خوبه احوالِ همدیگه رو بپرسیم

چه خوبه همکارمونو می بینیم تعریف کنیم ازش اونم ذوق کنه

چه خوبه دوتا چای بریزیم بشینیم کنار عزیزمون گل بگیم گل بشنویم زندگی کنیم چند دقیقه

چه خوبه به کسایی که دوسشون داریم بگیم که چقدر دوسشون داریم و چقدر عزیزن واسمون

چه خوبه گل هدیه بدیم به همدیگه

چه خوبه کتابای خوب بخونیم و به همدیگه بگیم تا همه لذت ببرن از این نعمت

چه خوبه هوایِ دل همدیگه رو داشته باشیم

چه خوبه واسه همدیگه دعا کنیم سلامتی بخوایم شادی بخوایم موفقیت بخوایم ولی نه فقط واسه خودمون واسه همه واسه دنیا

چه خوبه که خوب باشیم..

۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺍﮔﺮ.....

📝

ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﺍﮔﺮ ﺯﻧﯽ ﺑﺎ ﮐﻔﺶ ﭘﺎﺷﻨﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﺁﻣﺪ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﺩ ﺷﺪﻥ ﻫﻮﺍ ﻭ ﺑﺎﺭﻧﺪﮔﯽ ﭼﮑﻤﻪ ﭘﻮﺷﯿﺪ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻟﺒﺎﺱ ﺑﺎ ﻃﺮﺣﯽ ﺧﺎﺹ ﺑﻪ ﺗﻦ ﮐﺮﺩ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﻮﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﺪﻝ ﺧﺎﺻﯽ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺭﻭﯼ ﺑﺪﻥ ﺧﻮﺩ ﺧﺎﻟﮑﻮﺑﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ

ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺭﯾﺶ ﯾﺎ ﺳﺒﯿﻞ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مقابله به مثل و تلافی بدترین راهکار خیانت


مقابله به مثل و تلافی بدترین راهکار خیانت

یکی از دلایل مهم برای اینکه فرد قربانی خیانت نباید مقابل خیانت یار زندگی اش دست به خیانت و در حقیقت مقابله به مثل بزند اینست که در این صورت نشان می دهد کنترل وجودی اش و سلامت روانی و اخلاقی اش نه در اختیار خویشتن و درونی بلکه در اختیار عوامل غیر قابل کنترل و بیرونیست.

 فردی که دست به تلافی می زند در حقیقت دو آسیب را به جان می خرد یکی آسیبی که از یار و همسرش دیده و دیگری

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

♨️تاثیر شیره وتریاک برمیل جنسی


♨️تاثیر شیره وتریاک برمیل جنسی:


🔻تریاک و شیره تریاک از جمله مواد مخدری هستند که سبب بروز مشکلات و اختلالات جنسی می شوند. برخی مردان تصور می‌کنند تریاک و شیره تریاک مانع زودانزالی می‌شود و توان جنسی را بالا می‌برد. این باور غلط یکی از دلایل گرایش برخی از مردان به تریاک و اعتیاد آنهاست.که بعدازیکسال به غیرازاینکه به اعتیاد دچارمیشوند،بلکه به کلی این حس خود راازدست میدهند

🔻استفاده دراز مدت از شیره و تریاک خطر وابسته سازی شما را به این مواد به همراه دارد و در ضمن ممکن است از طریق کند کردن واکنش مغز و کم کردن حس لامسه مدت زمان نعوظ را طولانی تر کند.

🔻اما در دراز مدت اثرات جانبی چون کم شدن میل جنسی و

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

‌چرا تقدم ارگاسم زن بر مرد اهمیت دارد⁉️


‌چرا تقدم ارگاسم زن بر مرد اهمیت دارد⁉️

🔻اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، دیگر انرژی‌ای برایش باقی نمی‌ماند تا زن را سیراب کند؛ اما زن پس از ارگاسم داشتن، چون همچنان برانگیخته است،‌ هم به مرد ارگاسمش را می‌دهد و هم خود از ادامه یافتن مقاربت، لذت بیشتری می‌برد.

🔻اگر زن بهتر ارضاء شود ، عقده هایش باز شده و اعصابش راحت می شود .



 🔻زنی که از شوهر خود راضی باشد،درحین رابطه زناشویی و مرد نیز به تمایلات جنسی او پاسخ دهد، مطیع ،حرف شنو و صبور می شود و مرد هر چه بگوید عمل می کند، حتی اگر بی ارزش ترین چیزها باشد.
اما اگرارضانشودوهمسرش فقط به فکر نیازخودش باشد
اودروجود خود آرامش نمی یابد و مانند کسی است که وقت ادرار نیم دیگر ادرار خود را در مثانه نگاه دارد.

🔻زن باارضاشدن احساس آرامش کامل و سبکی و نشاط می نماید،پرخاشگر وعصبی نمیشود،مهربان میشود،لذا در پی تشکر بر می آید و همیشه دوست دارد کاری کند که محبت او نزد شوهرش بیشتر شود .

۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰