#آهای_خانم_آهای_آقا

🍃 انسان قراره با احساس باشه نه حساس

با احساس یعنی هر موضوع کوچک خوبی که باعث شادیم میشه رو بزرگ کنم،
حساسم یعنی چیز کوچک بد که موجب ناراحتی و خشم عصبانیتم میشه رو بزرگ کنم،
حساسم یعنی من متخصص اینم که بگردم و هر چیز بدی رو پیدا کنم و بزرگش کنم
به علاوه حساس بودن یعنی هر حرفی به من بر میخوره و منو اذیت میکنه من آلرژی دارم، بنابراین بیخودی به حساسیتتون افتخار نکنید.
اگر حساسید باید بدونید لازمه برید دکتر و خودتون رو درست کنید.

⛔️ روی خط رادیو اون اوایل خیلی ها میومدن میگفتن که خانم دکتر من خیلی آدم حساسی هستم
جوابش اینه که خیلی آدم بدبختی هستی، دست از این بازی بردارید. حساسم یعنی چی؟
یا دیگری میگفت خانم دکتر به من از برگ گل نازک تر بگن، شب خوابم نمیبره!
خب به درک، مردم که مسئول خواب برگ گل نیستند
🔸اینجا شما باید بدونید آسیب دیدید و به دکتر نیاز دارید
⛔️حساسیت یعنی بیماری.