#آهای_خانم_آهای_آقا

مردی می‌خواست زنش را طلاق دهد.
دوستش علت را جویا شد.
و او گفت: این زن از روز اول همیشه می خواست من را عوض کند.
مرا وادار کرد سیگار و مشروب را ترک کنم.
لباس بهتر بپوشم، قماربازی نکنم، در سهام سرمایه‌گذاری کنم و حتی مرا عادت داده که به موسیقی کلاسیک گوش کنم و لذت ببرم!
دوستش گفت: اینها که می‌گویی که چیز بدی نیست!
مرد گفت:درسته ولی ،حالا حس می‌کنم که دیگر این زن در شان من نیست!

نتیجه اخلاقی : همونقدر که داری باعث پیشرفت شوهرت میشی،خودتم پیشرفت کن
شما قرار نیست همون دختر ساده خونه بابا بمونی،شوهرت رو داری بهش بال و پر میدی و بزرگش میکنی ،مطمئنا جاهای که میره،خانم های موفقی حضور دارن.
خانم عزیز همیشه گفتم بازم میگم تو رفتارتون تعادل رو حفظ کنید،قرار نیست شما نردبون ترقی شوهرت بشی

هرازگاهی به خودت هم یه نگاه بنداز عزیزم

البته این مطلب رو با هشتک #آهای_خانم_آهای_آقا  ثبت میکنم
چون بودن اقایونی که صادقانه خواستن همسرشون رشد کنه و حمایتش کردن و خانم بعد از مدتی طاقچه بالا براش گذاشته و ......

#منصف_باشیم