شمارتو پاک کردم...!🙃

اما بعضی شبا عجیب دلم می گیرع...💙

دوبارع شمارتو سیو می کنم...😊

 ب صفحه ی آنلاینت خیرع می شم...!💜

 می دونم برای من آنلاین نیستی...:)😔

می دونم سرت گرم یه آدم دیگس...:) 😔

همه ی اینارو خوب می دونم...😊

اما هیچ کدومشون دلیل نمیشع...🙌

بعضی شبا جلوی احساساتمو بگیرم...🙂

بعضی شبا نمی تونم...🙃

دست من نیس...‌:)💔

زمان میبره چیزی رو کع عقلم فهمیده حالیِ دلم کنع...!😓

زمان میبره و...🙌

 من میترسم...😔

 یه شب بین این همه دلشوره و دلتنگی دق کنم و بمیرم...😍

بعضی شبا انگاری نمی خواین حرفاتونو تموم کنید و بخوابید...!😕

غرورم اجازه نمیدع...:)🙂

 به این کع داری چطوری صداش می زنی فکر کنم..:)😔

 بعضی شبا خیلی سخت می گذرع...👌

 انقد سخت...🙃

ک ساعت ها عکس های تکراری تو نگاه می کنم...!💙

بعضی شبا دلم نمیاد...✋️

 دوباره شمارتو پاک کنم...😔

و به این نگاهِ دلتنگم بگم بسع!!!🙌

میترسم تو یکی از همین بعضی شبا...👆

 دلم حالیش بشه و طاقت نیارع...👌💔