چه میزان رابطه جنسی طبیعی است⁉️

🎀واقعاً چه میزان رابطه جنسی طبیعی به حساب می آید؟ کارشناسان مسائل جنسی تمایل چندانی برای تعیین حد کفایت رابطه جنسی ندارند چون باعث می‎شود خیلی زوج‎ها فکر کنند رابطه جنسی‎شان کافی نیست یا خیلی های دیگر تصور کنند که بیش از حد رابطه جنسی دارند.

🎀درحالیکه کمتر از ۱۰ مرتبه رابطه جنسی در سال، ازدواج بدون رابطه جنسی به حساب می‎آید، یک تا دو مرتبه رابطه جنسی در هفته متوسط میزان رابطه جنسی به شمار می‎رود.

🎀تغییرات فاحشی که نقش مردان و زنان در دهه‎های اخیر داشته است انتظارات ازدواج و به دنبال آن احساسات مربوط به رابطه جنسی را تغییر داده است.

🎀وقتی به نسل پدرانتان نگاه کنید می‎بینید که برای آنها اینقدر سخت نبود. اما در روابط امروز بااینکه آزادی بیشتری وجود دارد اما همه چیز مشکل‎تر شده چون دو طرف همیشه برای هم تعیین وظیفه می‎کنند.

🎀کی زباله‎ها را بیرون می‎برد؟ کی با گریه بچه بیدار شود؟ و امثال آن. درواقع به خاطر همین آزادی بیشتر است که تضاد و ناسازگاری به وجود می‎آید.

🎀کارشناسان عقیده دارند که علاوه بر استرس و خستگی، عصبانیت و خشم هم می تواند موجب از بین رفتن رابطه جنسی بین دو طرف شود.

🎀عوامل دیگر در ازدواج های فاقد رابطه جنسی می تواند برآورده کردن امیال جنسی با پرنوگرافی (سایت های اینترنتی) یا رابطه جنسی با افرادی غیر از همسر باشد. خیلی مردها را می‎بینیم که با زن خود رابطه جنسی نمی‎کنند اما مدام در اینترنت دنبال عکس ها و فیلم‎های پرنو هستند.