💫 3 باور اشتباه و خطرناک در مورد #رابطه_زن_و_مرد

✅نخستین باور اشتباه: بده تا بگیری
نخستین باور اشتباهی که در میان بیشتر زنان رواج دارد این است که: «برای گرفتن عشق و عاطفه بیشتر از مرد خود، باید عشق و توجه خودت نسبت به او را زیاد کنی». بنابراین، زنان شروع می کنند به خریدن هدایای ویژه برای مردان خود و دایم در گوش آنها تکرار می کنند تا چه اندازه به آنها علاقه مند هستند و دوری برایشان غیر قابل تصور است.و مدام در امور مختلف به او پیشنهادهای سازنده می دهند.
خانم ها، با این کار شما فقط یک دهنده هستید و مرد فقط نقش مصرف کننده و گیرنده را دارد.
🎀هرگز به مردها بیشتر از آن چیزی که به شما می دهند عشق یا توجه ندهید. در ضمن، تا زمانی که او به شما نگفته دوستتان دارد، این جمله جادویی را با او نگویید.🎀
✅ دومین باور اشتباه: همه روابط به تعهد و ازدواج منتهی می شوند
مردها زمانی از مجردی و آزادی های خود دست می کشند که بتوانند در زندگی شما نقش مردانه خود را حفظ کنند.
به زبان ساده باید بگوییم، مردها - هر چه قدر هم امروزی – عاشق زنانی می شوند که به آنها احتیاج داشته باشند. مردها دوست دارند نیازهای زن را برآورده کنند و این به آنها حس قدرت و عشق می بخشد.
✅نشان دادن احساس واقعی خود باعث فرار مردها می شود
اگر همیشه از ترس این که مبادا مرد خود را از دست بدهید، حرف های دل خود را با او در میان نمی گذارید باید بدانید بزرگ ترین اشتباه زندگی خود را انجام می دهید.
به جای مخفی کردن نیازها، آنها را با مرد خود مطرح کنید. اجازه دهید او نیز همه خواسته ها و نیازهای شما را درک و برای خوشحالی شما تلاش کند.