#معاشقه، چرا و چگونه ؟



خانمها بر خلاف تصور آقایان، چندین ارگاسم متوالی دارند. تحریک نقطه جی (G) و دخول و کلیتوریس یکی از این ارگاسم ها به شمار می آید نه کل آن، آقایان باید توجه کنند، خانمها پیش از ارگاسم جنسی نیاز به ارگاسم روحی و عاطفی دارند یعنی؛ مرد باید قبل از امیزش با جملات و کلمات عاشقانه و محبت آمیز همسرش را برانگیخته نماید. با معاشقه و بازی با بدن همسرتان، وی را به ارگاسم نزدیک کنید و کیفیت و لذت سکس را افزایش ببخشید.

به جرات میتوانم بگویم، روابط جنسی نقش بسزایی در جدایی های امروز دارد.

روابط جنسی بد و کیفیت پایین آن [ پس از ازدواج ] میتواند باعث بروز برخی از مشکلات روانی، عاطفی و رفتاری و فرجام ناخوشایندی برای زوجین بهمراه داشته باشد. زن و شوهری که توافق جنسی در بینشان وجود داشته باشد حتی اگر عقاید و دیدگاه های مخالف نیز داشته باشند میتوانند بدون اینکه در معرض تهدید خطر جدایی قرار بگیرند و بدون جنگ و اختلافی میانشان بوجود بیاید، باهم زندگی کنند، اما در محیطی که عشق و توافق جنسی وجود نداشته باشد کوچکترین اختلاف فکری زندگی را متزلزل میکند.

آرتیست زندگی و عشق، بایست در زمینه هایی مثل: تکنیک کار بدن و وابستگی آن با هیجانات و امیال اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد. البته توجه داشته باشید، صرفا اطلاع از اعضا اعصاب و غده های بدن و روابط متقابل انها کافی نیست، در عین حال باید به قوانین بازی های جنسی، عشق بازی، معاشقه و رابطه ی هوس و هیجانات جنسی آشنا بود.

متاسفانه، روابط جنسی امروز آقایان توام با بی اطلاعی ست. آنها روابط جنسی را فقط در قاب لذت نگاه میکنند. عدۀ ناچیزی از خانمها و آقایان هستند که میدانند روابط جنسی به همان میزان که با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد. عشق و تمایل جنسی بیشتر از کار دیگر نیاز به درک و رفتار هنری دارد.

اهمیت هنر معاشقه


اگر قبل از آمیزش [ دخول ]، معاشقه و پیش نوازی وجود داشته باشد زوجین به مرحله ی تحریک شدگی میرسند و هردو اماده هستند و به مقدار کافی برانگیخته شده اند. این امر سبب می شود رابطه بهتری بین طرفین وجود داشته باشد و رضایت بیشتری از سکس حاصل گردد .



پیش نوازی و معاشقه بار عاطفی ، مهر و محبت ، صمیمیت و علاقه ی زوجین را زیاد می کند . پیش نوازی را در هر زمانی می توانید شروع کنید.  اگر تا پایان شب نتوانید رابطه ی جنسی برقرار کنید، هنگام تماشا کردن فیلم، بعد از حمام، و ... ، میتوانید انجام دهید. همین حمام های دو نفره، نوازش ها، در آغوش گرفتن ها و بوسه های کوچک و با محبت هستند که تمایل و برانگیختگی زیادی در همسرتان ایجاد می کند. مهمترین  قسمت یک رابطه جنسی رضایت بخش، وجود پیش نوازی و معاشقه می باشد ( و دخول نیز قسمت ناچیزی از رابطه جنسی ست. )

معاشقه چگونه؟


ممکن است عده ی زیادی از اقایان از نقاط  حساس زنان فقط  لب، سینه و کلیتوریس را بشناسند، اما در واقع اینها تعداد ناچیزی از این نقاط هستند که همسرتان را دگرگون میکند، اگر بخواهید لذت رابطه را برای خودتان و همسرتان دو چندان تقدیم کنید، باید به نقاط حساس دیگر توجه نمائید. این نقاط میتواند: موهای سر، نرمه گوش، گردن، کمر، مچ دَستان، بازو، نواحی زیر بغل، زانوها، داخل رانها، باسن و پشت رانها، باشد .

علاوه بر اینها، ماساژ دادن هم  بسیار در رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد تا لذت جنسی را مهربانانه تقدیم عشقتان کنید.

سر و موهای سر، صورت و چشم و گونه [ که یکی از خواص ماساژ این نواحی این است که صورت دیرتر چروک می شود ]همچنین؛ گردن، سینه و پستان ها، نوک پستان ها [ که نقاط بسیار تحریک پذیری هستند که اگر به آرامی ماساژ داده شود ، برای زن بسیار ذلتبخش خواهد بود.] همچنین شکم، ناحیه زیر شکم، روی واژن [ قسمت واژینال و کلیتوریس را بهتر  است بامواد لیزکننده ماساژ دهید. این امر سبب  افزایش لذت برای زن است.] ، کناره های کلیتوریس، کلیتوریس، ران ، ساق پا ،کف پا و بازو و دستان و باسن، که میتوانید این نواحی را برای ماساژ انتخاب کنید.