🌸 اگر ھمسرتان را ھنگام تماشای فیلم مستهجن دیدید چکار کنید؟

❣️نگاه کردن به فیلمھای پورنو بیشتر به حس کنجکاوی آقایان در زمینه ی مسائل جنسی برمیگردد. از آنجا که در جامعه ی ما در این حوزه آموزش کافی وجود ندارد آقایان از سر کنجکاوی این فیلمھا را میبینند و تصور میکنند که با دیدن این فیلمھا علم و اطلاعاتی که در این خصوص لازم دارند را به دست می آورند، در حالیکه تصور اشتباھی است. علاوه بر این، دیدن فیلمھا میتواند برایشان لذتی ھم به ھمراه داشته باشد. به ھمین دلیل ھم عده ای از سر لذت طلبی این فیلمھا را مشاھده می کنند. آقایان ھم باید در این موارد اقدام به دلجویی از ھمسرشان کنند؛ به او بگویند که دوستش دارند و بخاطر لذت نبردن از رابطه ی جنسیشان نیست که به سمت نگاه کردن این فیلمھا میروند.

❣️خونسرد باشید
وقتی خانمی متوجه میشود شوھرش پنھانی فیلم و کلیپھای پورنوگرافی تماشا میکند، این که چطور با او برخورد کند، مسئله ی بسیار مھمی است. ھمان دفعه ی اولی که خانم متوجه این مسئله شد خیلی دوستانه و صریح احساس خودش را در این باره با آقا در میان بگذارد و بگوید از اینکه ھمسرش مشغول دیدن این فیلمھاست چه احساسی دارد و این باعث ناراحتی اش میشود. آقا ھم باید توضیح بدھد که به چه علت این فیلم ھا را تماشا میکند. در این زمان نوع بیان خانم و اینکه چطور مسئله را بیان میکند مھم و تعیین کننده است. خانم ھا در این شرایط نباید به شکل ھجومی و پرخاشگرانه و با لحن سرزنش آمیز با ھمسرشان صحبت کنند.

❣️خانم باید به ھمسرش بگوید مثلا من ساعت 2 شب بیدار شدم و تو را در حال دیدن فیلم مستھجن دیدم و از این بابت حس خوبی ندارم و بعد منتظر شود تا آقا به این مسئله جواب دھد. تنھا در این صورت است که می توان مشکل را با صحبت کردن حل کرد.