🔴هرگز در این حالت رابطه زناشویی نداشته باشید!!

💟رابطه زناشویی و نزدیکی زمانی که زیان آور می شود

نزدیکی و برقراری رابطه زناشویی می تواند فواید بسیاری برای بدن داشته باشد اما تا زمانی که علادم هشدار دهنده دیده نشوند. گاهی دردهای مزمن بعد از رابطه زناشویی نگران کننده هستند و گاهی احساسات بدنی نشان از مضرات این رابطه دارند.

یک متخصص طب سنتی درباره تدابیر آداب زناشویی اظهار داشت: روابط زناشویی از دیدگاه طب سنتی از اصول حفظ سلامتی محسوب می شود. نزدیکی جنسی بهتر است که بعد از استحمام, در حالت پُری شکم, در حال گرسنگی و بعد از ورزش کردن نباشد، چرا که نزدیکی جنسی نوعی پاکسازی بدن محسوب می شود و هیچ وقت دو روش پاکسازی کنار هم قرار نمی گیرد.

💟رابطه زناشویی در این مواقع مناسب نیست
نزدیکی جنسی بعد از ورزش، پس از حمام، پس از فعالین سنگین مناسب نیست.
نزدیکی جنسی هنگام گرسنگی و بعد از غذا خوردن و مصرف نوشیدنی مناسب نیست.
نزدیکی جنسی پس از شادی زیاد یا غم زیاد نیز مناسب نیست.

💟رابطه زناشویی و طبع بدن
نزدیکی در افراد سرد و خشک باعث غلبه خشکی و لاغری می شود . نزدیکی جنسی برای افراد دارای طبیعت گرم و تَر کمترین زیان را دارد، همچنین در افرادی که گرم و خشک هستند باعث غلبه خشکی می شود، همچنین در افراد سرد و تَر منجر به ضعف قوای بدنی می شود.

💟علائمی که نشان می دهد نزدیکی ( رابطه زناشویی ) زیان آور است
احساس لرز و سرما یا لرزش بدن هنگام نزدیکی جنسی
احساس نوعی درد و رنج در اندام های بدن
اگر چنین علائمی در خود احساس کردید بهتر است که یک هفته از نزدیکی بپرهیزید و غذاهای مفید و با کیفیت مصرف کنید.

در صورت بروز این حالات بهتر است که یک هفته از نزدیکی پرهیز شود, غذای مفید و مغذی مصرف شود و با رعایت تدابیری اخلاط بد را از بدن دفع کرد و باید گفت که شیوع اختلالات جنسی در افراد جامعه بالاست.

از دیدگاه طب سنتی افرادی که تنومند و هیکلی هستند از نزدیکی جنسی زیان کمتری می بینند و افرادی که خیلی لاغر هستند و دارای مزاج سرد و خشک اند از نزدیکی جنسی بسیار آسیب می بینند و افراد گرم مزاج از نزدیکی جنسی سود بیشتری می برند. نزدیکی جنسی بیش از اندازه موجب ضعف و غلبه سردی در بدن می شود و افراد سرد مزاج بیشتر از یک بار در هفته نزدیکی جنسی نداشته باشند