روزایی که داریش...💙

به نداشتنش فکر کن...🙃

به اینکه غر زدنات و قهرایِ الکیت کارو میرسونه به جدایی...💔

جدایی ک دست تو رو میگیره میندازه بغلِ یکی ک...🙌

هرچقدرم محرمت باشع مرهم زخمای دلت نیس...🙂

ب جدایی که پرتش میکنع بغلِ یکی دیگع و ...👋

از اونجایی که اون منطقیه و زود عادت میکنع به همع چی...🙂

یه دل نه صد دل عاشقِ اون یکی میشع...💙

همونجور که دوستت دارم میگفتع بهت به اونم میگع...💜

روزایی که داریش و غرورت هی رو مغزت راه میره که دیوونع بهش نگو دوسش داری...❤️

به نبودنش فکر کن...😊

به اینکع دیگع گوشاش نیست که بشنوه دوستت دارماتو...😊

ب اشکای ک شبای نبودنش میریزی واسع دوست دارمای نگفتع...🙃

روزایی که داریش...💙

وقتی میبینیش...💜

وقتی تارِ مو افتاده رو پیشونیش...❤️

و دلت ضعف میره برای بوسیدن پیشونیش...😘

وقتی لباش بدجور خشگل میخندع و دلت میخاد بوسش کنی...💋

نزن تو سرِ دلت...😊

ذوق دلتو کور نکن...🙂

عوضش برو بوسش کن...😗

تار موشو...😗

لباشو...💋

صورتشو...😗

بعداً که نداشتیش و جایِ خودش عکساشو بوس کردی...🙃

 میفهمی حسرت واقعی یعنی چی...🙃

ببین من کشیدم ک دارم بتون میگم...😊

همش حقیقتع...👌

روزایی ک داریش...💜

وقتی میگع بیا ببینمت...💜

نگو کار دارم وقت ندارم...🙄

امتحاناس مشروط میشم...🙃

فقط بگو ساعت چندکجا...؟؟😊

وقتی از دستش بدی...✋️

سر ماه کع حقوقت ریخته میشع تو حسابت دق میکنی که چرا نیست تا کل پولتو براش خرج کنی...💙🙃

وقتایی که وقتت آزاده و نیست تا باغ و گلستون کنع دنیاتو با خنده هاش...😄

همون وقت آزادت میشه خودِ خودِ جهنم...😔

وقتی ی روز نباشع تو زندگیت مشروط میشی...🙃

چهار واحد افتادن که چیزی نیس...😊

از چشم زندگی میفتی...💔

میخام بگم...🙌

آدما قدر نمیدونن...😊

قدر چیزای کوچیکو...👌

قدرِ ناز کشیدن از یارُ...👌

قدرِ رگای دستای دلبرُ...👌

قدرِ تک تک تارِ موهایِ محبوبُ...💙

تو ولی قدر بدون...❤️

تو ولی تو روزایی که داریش یه جوری باهاش عاشقی کن...👌

ی جوری تمامتو خرج کن براش...💙

که اگ زد و زمونه خواست که نشع...💔

پر از حسرت نباشی...😊

پر از بغض...😊

پر از آرزو برای دوباره برگشتن و دوباره جبران کردن...😊💙

تا داریش قدرشو بدون...😊

ن وقتی ک نداریش...💔

گوش کن چی گفتم...🙃

کشیدم ک گفتم...🙂