🎯 تا حالا زندگی کردی؟!🤔 🎯

یه همکارداشتم سربرج که حقوق میگرفت💰 تا15روزماه سیگار برگ میکشید🚬، بهترین غذای بیرون🍔 رو میخورد و نیمی از ماه رو از خونه یه غذای ساده🍳 میاورد، موقعی که با انتقالیم موافقت شد، تو آخرین دیدار رفتم کنارش نشستم و گفتم تا کی به این وضع ادامه میدی؟!🤔 باتعجب گفت: کدوم وضع!😳 گفتم زندگی نیمی اشرافی نیمی گدایی...!!، به چشمام خیره شد وگفت:تاحالا سیگار برگ کشیدی؟گفتم نه!، گفت:تا حالا تاکسی دربست گرفتی؟، گفتم نه!، گفت:تا حالا به یه کنسرت عالی رفتی؟، گفتم نه!، گفت:تاحالا غذای فرانسوی خوردی، گفتم نه!، گفت:تاحالا تمام پولتو برای کسی که دوستش داری هدیه خریدی تاخوشحالش کنی؟، گفتم نه!، گفت:اصلا عاشق بودی؟، گفتم نه!، گفت:تاحالا یه هفته بدون دغدغه پول خرج کردی؟، گفتم نه!

📌گفت تا حالا اصلاً زندگی کردی؟، با درموندگی گفتم آره...نه...نمی دونم...!!

همین طور نگاهم میکرد نگاهی تحقیر آمیز...!! منم داشتم نگاهش میکردم اما حالا که نگاهش میکردم برام جذاب بود...
👋موقع خداحافظی یه تیکه کیک خامه ای که تو دستش بود رو تعارفم کرد و یه جمله بهم گفت که مسیر زندگیم رو عوض کرد، ازم پرسید: میدونی تا کی زنده ای؟، گفتم نه!، گفت:پس سعی کن دست کم نیمی از ماه رو زندگی کنی..!!!