#‌بیاهموبیشتربشناسیم!

وقتی زنی با شوهرش درد ودل میکند و شوهرش از شنیدن حرف های او ناراحت میشود،زن میتونه با گفتن جملات زیر از او قدر دانی کنه تا او احساس ناسپاسی و قدرنشناسی نکنه.

زن میتونه در این شرایط به شوهرش بگه:👇🏻

🌸 _از اینکه به حرفهام گوش کردی،ازت ممنونم

🌸_دوست داشتم با کسی دردو دل کنم و آروم بشم

🌸_متاسفم،شنیدن حرف های من برات خیلی سخت بود

🌸_هر چیزی که الان بهت گفتم را فراموش کن

🌸_وقتی باهات حرف زدم،حالم خیلی بهتر شد

🌸_به خاطر اینکه این فرصت را بهم دادی تا باهات حرف بزنم و خودمو تخلیه کنم ،ممنونم

🌸_حرف زدن با تو به من کمک کرد تا بتونم همه چیز رواز زاویه ی جدیدی نگاه کنم

🌸_الان حالم خیلی بهتر شده،گاهی اوقات نیاز دارم با کسی حرف بزنم تا حالم خوب بشه

🌸_از اینکه به من کمک کردی تا بتونم احساسمو بهت بگم و تخلیه شم،ازت ممنونم

 🔴شنیدن هر یک از این جملات فوق توسط یک مرد باعث می شود که احساس آرامش کند و بفهمد همسرش قدر زحمات او را میداند.
چنین جملاتی در زبان مردها اهمیت بسیار زیادی دارد.