❌ رابطه جنسی پس از صرف غذا

🔻بهترین زمان رابطه زناشویی ۲ تا ۳ ساعت بعد از غذا خوردن است و رابطه زناشویی بلافاصله پس از غذا خوردن صورت گیرد باعث ضعف بدن، سستی عصب ها، درد مفاصل و تولید اخلاط بد در بدن می شود.

🔻آمیزش جنسی باید زمان مناسبی صورت پذیرد که بهترین زمان 2 تا 3 ساعت بعد از غذا خوردن و پس از استراحت کافی است.

🔻بسیاری از ناتوانی های جنسی و حتی ناباروری ها ناشی از ضعف و بیماری در دیگر اعضای بدن به ویژه مغز، قلب، کبد و کلیه هاست و نیاز به درمان توسط پزشک دارد.

🔻در چنین مواردی استفاده از داروهای محرک جنسی چون فراورده های جنسینگ و شبیه آن مفید نخواهد بود و چه بسا عوارضی هم داشته باشد.فواید آمیزش جنسی معتدل-آمیزش جنسی معتدل خود فوایده زیادی در بدن دارد که می توان به افزاینده حرارت ذاتی بدن است و دفع کننده مواد زائد بدن بوده و آماده کننده جذب موادغذایی به بدن است همچنین شادی بخش و از بین بردن افکار بد و وسواس است.

🔻آمیزش جنسی بعد از حمام طولانی ، زمانی که شکم پر است و زمانی که شکم بسیار خالی است به بدن آسیب وارد می کند. آمیزش جنسی در زمان نامناسب خود بروز دهنده بیماری است.

🔻اگر آمیزش جنسی بلافاصله پس از غذا خوردن صورت گیرد باعث ضعف بدن، سستی عصب ها، درد مفاصل و تولید اخلاط بد در بدن می شود.

👈در کتاب قانون جلد سوم آمده است که عدم تخلیه جنسی باعث آسیب های جدی جسم و روان در زن و مرد می شود، در زنان ابتدا موجب کسالت، سردی تَن و نهایتاً خفگی رحم می شود و در مردان هم باعث متراکم و سمی شدن مَنی شده و بخارات آن به قلب و مغز رسیده و عوارض جدی بر روی این دو ارگان مهم باقی می گذارد.